Sunday, February 13, 2011

Available for Pre-Order: Hurry Up While Stock Lasts!



Assalamualaikum and Hi everyone,

Memandangkan jubah AAB dari United Kingdom mendapat sambutan. Tambahan pula kualiti jubah amat memuaskan hati saya dan perkhidmatan yang efisyen. Saya bercadang untuk membuka kembali pre-order AAB Jubah.

Sila lihat entri seterusnya untuk jubah-jubah yang masih available untuk pre-order.

Material jubah AAB kebanyakkannya adalah diperbuat daripada kain linen. Kain linen amat berkualiti tinggi dan mahal. InsyaAllah saya akan buat entri khusus bercerita tentang kelebihan linen.


Pre-Order AAB Jubah:

1. Sila tinggalkan komen atau email untuk membuat tempahan.

2. Deposit sebanyak 50% diperlukan untuk pre-order. Baki perlu dilunaskan selepas barang selamat tiba dari UK (saya akan hubungi anda). Kemudian, jubah akan di Pos Laju terus kepada anda.

3. Sekiranya anda membuat pre-order, hanya mengambil masa selama 2 minggu daripada tarikh saya membuat tempahan kepada pembekal. Sungguh pantas.

No comments:

Post a Comment