Wednesday, February 23, 2011

Kasut Clarks

Assalamualaikum para pengunjung

Ahad lepas, sambil membeli kurma dan excercise di Alamanda, Putrajaya (bukan fitness centre, bersenam dengan berjalan kaki), saya sempat menjenguk kedai Clarks.

Memandangkan salah satu produk kami ialah kasut Clarks yang dibeli secara terus daripada UK, elok juga saya melihat-lihat kasut Clarks yang terdapat di sini.

Rata-rata kasut Clarks di sini berharga RM 300- RM 400++ untuk high heels. Manakala bagi pumps dan sewaktu dengannya sekitar RM 250- RM 300 ++. Ada juga beberapa design kasut yang serupa dengan koleksi kami. Paling menarik, kami dapat tawarkan harga yang jauh lebih rendah. Yeay! Alhamdulillah.

Selain tahan lama, kasut Clarks amat amat amat selesa. Jikalau belum pernah mencuba, boleh tanya kepada peminat Clarks.

Tidak dinafikan, anda boleh dapatkan kasut Clarks pada harga diskaun daripada kedai. Terhad semasa musim sale ataupun warehouse sale. Sekalipun sale, harga kasut masih RM 200++. Memang tidak pernah dijumpai kasut Clarks serendah RM 100++. Warehouse sale pula, komentar pembeli, walaupun harga murah, kualiti amat rendah. Pakai beberapa kali, kasut sudah rosak.

InsyaAllah saya akan upload koleksi Clarks kami. Dijangka sampai pada bulan April ini. Sementara itu, boleh lihat di sini dahulu. KLIK http://www.facebook.com/album.php?aid=326054&id=590382048

Koleksi amat terhad. Siapa cepat dia dapat. First come first served basis.

Setiap kasut boleh di book dengan harga RM 50 dahulu. (negotiable)

No comments:

Post a Comment